Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

środa, 27 listopada 2013

Ciasteczka

Znowu coś w świątecznym klimacie, a przynajmniej mi się tak kojarzy. Miniaturki buteleczek to moje ulubione wisiorki, mają 3 cm wysokości, ciasteczka w środku ok 0,5mm 





A oprócz tego jeszcze kolczyki wkrętki z tym samym motywem:






6 komentarzy:

  1. Cudowne♥ Aż mi się jeść zachciało ;cc

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ciasteczkowa kolekcja. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie można kupić takie buteleczki? Prosze odpowiedz, bo chce takie same zrobić ^.^ Piękne. Czekam na odpowiedz ~Miss Blanco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczki kupiłam w internetowym SklepikuDlaWas.

      Usuń
  4. Jejku jakie śliczne O.o
    Zapraszam do mnie -->http://modeliniakx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń