Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

czwartek, 8 sierpnia 2013

Koronkowe Pudełko

Najpierw bardzo ważna wiadomość:
Zapraszam na moją nową stronę na Facebooku, zamieszczam tam nowości z bloga oraz prace, których nie publikowałam na blogu. 

Zapraszam do lajkowania!!!


Pudełeczko, które zobaczycie na zdjęciach powstawało długo - prawie rok. Właściwie zaczęłam je robić w zeszłe wakacje, miałam jakiś pomysł, ale nie był zbytnio sprecyzowany. Zrobiłam wtedy dwie ścianki i wieczko, a potem odłożyłam na półkę i postanowiłam poczekać na odrobinę inspiracji...

Kilka dni temu postanowiłam dokończyć tę miniaturkę [ścianka 6,5 x 6,5cm]. Dziurkacze ozdobne, koronki, klej i papiery z Galerii Papieru poszły w ruch i tak oto powstało Pudełeczko Ozdobne. 



Tak wygląda złożone:

 Rozkładamy...
















5 komentarzy:

  1. Podziwiam, świetna robota. Ja zupełnie nie mam cierpliwości do papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko zapiera dech w piersiach. Każdy fragment pudełka jest niesamowity. Podziwiam Cie za talent. Jest ogromny! Sam pomysł jak i wykonanie są zachwycające. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, prześliczne <3 widać, że bardzo pracochłonne, włożyłaś w nie wiele serca :3

    OdpowiedzUsuń