Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

sobota, 15 czerwca 2013

Premo-nowe inspiracje

Witam serdecznie!
Dzisiaj chciałabym zaprezentować wam coś specjalnego: jakiś czas temu dotarła do mnie bardzo ciekawa przesyłka... Paczuszka zawierała 5 kostek masy termoutwardzalnej Premo, zestaw (wspaniałych!) nożyków Sculpey oraz silikonowa foremka do odciskania wzorów.
Wcześniej  nie miałam czasu się tym pochwalić (mnóstwo zaliczeń w szkole itd.). Na szczęście okres wystawiania ocen się skończył i oto prezentuję wam prace wykonane z masy Premo, z której jestem baaaardzo zadowolona :)
 Tak wyglądała zawartość mojej przesyłki, kostki masy PREMO typu Accents oraz Sculpey
 Jak tylko znalazłam czas, wzięłam się do roboty, akurat miałam dwa zamówienia, do których Premo idealnie pasowało!
Muszę powiedzieć, że z tą modeliną bardzo dobrze się pracuje, nie trzeba tracić zbyt dużo czasu na rozgniatanie, szybko staje się miękka i gotowa do pracy. Jeśli chodzi o nożyki to na razie używałam tylko tego z prostym ostrzem (i jest doskonały!), ale niedługo wykorzystam też te z falowanym ostrzem :D

Oto jak przedstawiała się moja praca z masą Premo, sami oceńcie efekty:
 Żółty kolor jest po prostu cudny!





 Oprócz tego, ponownie na blogu pojawia się Ciasteczkowy Potwór z modeliny-magnes na lodówkę. Tym razem wykonany z Masy Premo i ma troszeczkę inne futerko niż tamten poprzedni ;)





Praca z Premo to prawdziwa przyjemność, spodziewajcie się wkrótce nowych dzieł wykonanych z tą masą 
m. in. BABECZKI! Muszę powiedzieć, że szczególnie zachwyciła mnie też kostka Accents koloru Półprzezroczystego. (w kostce wygląda jak perłowy, ale po upieczeniu staje się przejrzysta!!!) Sami zobaczycie kiedy pokażę wam co z niej przygotowałam!
~Eoli

10 komentarzy:

  1. Wyglądają wspaniale! :)

    Jeśli znajdziesz chwilę, zajrzyj do mnie, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasteczkowy potwór jest super, pomysłowe wykonanie, takiego jeszcze nigdy nie widziałam ;)

    Szkoda tylko, że komuś się za bardzo spodobał... http://birzuteria-fashion.pinger.pl/m/19065488

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki PinkSugarCane za miłe słowa i za ten link, to naprawdę smutne, że niektórzy nie potrafią uszanować pracy innych i bezmyślnie kopiują cudze pomysły.a ta dziewczyna nawet nie zadała sobie trudu, aby ulepić własnego Potwora, po prostu skopiowała zdjęcie, na którym jest mój podpis. Żenujące. ZNiektórzy widać nie potrafią uczciwie bawić się w blogowanie. Zajmę się tą sprawą jak najszybciej.
    Jeszcze raz Wielkie dzięki PinkSugarCane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, ciasteczkowy potwór jest super plus ten notesik. Masz talent. ^^


    magiczna-moda.blogspot.com, zapraszam na mojego bloga.
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, a ile zapłaciłaś za te modelinę? Zapraszam na mój kanał na yt http://www.youtube.com/watch?v=Jjzl4koGS08

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie płaciłam za masę PREMO dostałam ją za darmo w celu przetestowaniai zrecenzowania, ale mogę Ci podać link do sklepu z tą masą:
      http://www.creativehobby.pl/polyform-o_p_3476_1.html
      P.S. Chętnie zajrzę do Ciebie na Youtube :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa ten Scupley ...
    Fajny ciasteczkowy....
    Zapraszam do Mnie ...

    OdpowiedzUsuń