Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

czwartek, 28 marca 2013

Wielkanoc

Święta Wielkanocne za pasem, więc i post świąteczny :D
Dzisiaj kartki wielkanocne... Hmm... złote. No nie wiem ostatnio jakoś mam fazę na to złoto ;)

Wszystkim życzę:
Zdrowych, radosnych i spokojnych
Świąt Wielkiej Nocy,
Smacznego jajka, baaardzo mokrego dyngusa,
a także odpoczynku w rodzinnym gronie.
Niech każdy z nas wykorzysta ten czas jak najlepiej

Serdecznie Pozdrawiam
~Eoli








11 komentarzy:

  1. piękna kartka ;)
    I ja również życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka. : ) Ja również życzę Wesołych Świąt. :3 Wpadnij do mnie; nietoperka.blogspot.com c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobają mi się Twoje prace, szczególnie te modelinowe :)
    Szczerze zazdroszczę talentu plastycznego.
    W wolnym czasie polecam bloga mojej utalentowanej przyjaciółki, która też tworzy :)
    - http://las-roznosci.blogspot.com/
    I oczywiście życzę WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eoli mam pytanie jak namówić mamę na modelinę?Bo chcę bardzo lepić z modeliny.Jak coś mam 9 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dla ciebie prostą radę. Najpierw kup w papierniczym najzwyklejszą modelinę jakąś szkolną, nie kosztuje dużo kilka złotych. Spróbuj coś ulepić(na początku może ci nie wychodzić, ale nie przejmój się początki zawsze są trudne. PO jakimś czasie zacznie ci wychodzić) pokaż swojej mamie najlepsze prace ( nie muszą być upieczone PO prostu ulepione) twoja mama na pewno będzie zadowolona oprócz tego pokaż jej blogi modelinowe. Powiedz że każdy. Zaczynał od takich prac jak te które jty zrobiłaś, a teraz robią takie wspaniałe prace jak na blogach. Obiecaj że będziesz się rozwijać i na pewno nie znudzisz się tym PO tygodniu . Mam nadzieję że pomogłam. Proszę napisz czy twoja mama dała się przekonać. Trzymam kciuki
      ~Eoli

      Usuń
  5. Śliczne kartki i te rzeczy z modeliny;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Zawsze motywują mnie one do pracy. Serdecznie pozdrawiam.
      ~Eoli

      Usuń
  6. zgodziła się;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę :) trzymam kciuki za twoje przyszłe prace. Mam nadzieję,że za jakiś czas będę mogła podziwiać je na twoim własnym blogu. Życzę powodzenia i wiele zapału.
    pozdrawiam
    ~Eoli

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie piszesz, czekam na następną notkę ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń