Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

środa, 23 stycznia 2013

Chibi...

Witam !
Dzisiejszy post realizowany jest dzięki pewnej niezwykłej, kreatywnej i utalentowanej blogerce -artystce od której wiele się nauczyłam i którą podziwiam, a mianowicie chodzi tu o Katalin (Kasię) ze wspaniałego bloga  http://katalin-handmade.blogspot.com/
Katalin tworzy wyjątkową biżuterię - jej ulubionym motywem nie są mini słodkości, lecz LALECZKI CHIBI.
Katalin była tak uprzejma i pozwoliła mi wykonać i opublikować w tym poście moje własne projekty chibi. Naturalnie  moje laleczki nie mogą się równać z perfekcyjnymi pracami Katalin.

Na początek coś słodkiego:




 Oczywiście musiałam zrobić wersję "Dark" z moim ulubionym motywem pajęczynki ;)

 



Które z nich wam najbardziej przypadły do gustu?

13 komentarzy:

  1. Nie wiem na którą się zdecydować @_@ są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie one śliczne! Szczególnie te ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Które przypadły do gustu? 0.o
    Wszystkie! ;d
    Estra są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie: http://petitart.blog.interia.pl/ modelinowe figurki i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow! Masz wielki talent :3
    Naprawdę śliczne :)

    Zapraszam do mnie :)

    lausalitartes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe!! Chyba sama spróbuję ulepić chibi, może mi się uda xD Mam dylemat pomiędzy niebieskimi i fioletowymi. Różowe też są śliczne, ale z racji że ja za różem nie przepadam niezbyt przypadły mi do gustu :)
    Zapraszam do mnie ;3 Nadal przyjmuję zgłoszenia do candy ;p
    duperelkidiany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Pierwsze i ostatnie są biste, ale pozostałe też xdd

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń