Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Słodkie i złote święta...

Witajcie Kochani!

Najserdeczniejsze życzenia:
Cudownych Świąt Bożego Narodzenia
Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,
Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,
A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.
Świąt dających radość i odpoczynek,
oraz nadzieję na Nowy Rok,
żeby był jeszcze lepszy niż ten,
co właśnie mija. 

Życzy Eoli  :*

Zacznę może od kartki świątecznej (wiem, że trochę późno ten post) : 
 Drewniana gwiazdeczka :D


 A tutaj świąteczne ciasteczka :


 Kokardki z Empika :) Świetny wybór ;)






 Nie zabrakło wkrętek, a miniaturkowe ciasteczka zmieściły się do buteleczki... coś mi się zdaje, że niedługo będzie z tego naszyjnik... ;)




Na koniec piosenka świąteczna w wykonaniu mojego ulubionego zespołu :*
 

6 komentarzy:

  1. Świetne ciasteczka. : )

    Wesołych świat! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jedno ważne pytanie, o odpowiedź prosze na polajka@op.pl . Jest taka sprawa dałaby pani radę zrobić obudowę do teleonu w stylu Harry Potter ? coś jak to http://img.zszywka.pl/0/0056/w_2912/moj-swiat/potterowa-obudowa-do-telefonu-.jpg ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tak rzadko dodajesz?? Tęsknimy za Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ostatnio strasznie zaniedbałam bloga, wiadomo, szkoła, te sprawy, ale okres świąteczny będzie bardzo twórczy. Mam sporo pomysłów, kilka gotowych prac czekających na obfotografowanie, mam nadzieję, że czasu nie zabraknie :) Bardzo się cieszę, że jesteście ze mną mimo moich zaniedbań, obiecuję się poprawić :) Pozdrowienia i buziaczki dla wszystkich :*

      Usuń
  4. Nominowałam Cię u mnie na blogu do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po odbiór wyróżnienia! ;))

    OdpowiedzUsuń