Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

sobota, 3 listopada 2012

Muzyczna seria...

Witam :)
Wiem, że ostatnio troszeczkę zaniedbuję bloga, ale postaram się to zmienić (zamieściłam kilka automatycznych postów, na wypadek, gdybym nie miała czasu sama czegoś wstawić). Tak więc zapraszam do mnie częściej :D
Wybaczcie, że pominę Halloween, ale ja nie obchodzę tego święta, zamiast tego przygotowałam dla was nową "muzyczną" kolekcję kolczyków. Oto one:

Klucze wiolinowe i nutki szesnastki:



 Nutki szesnastki także w wersji wkrętek:


 To na razie tyle, ale planuję jeszcze zrobienie kilku par z różnymi rodzajami kluczy: basowymi, tenorowymi i jakie tam jeszcze są ;)
Pozdrowienia :*

10 komentarzy:

  1. śliczne rzeczy! :)
    czekam na nowe posty ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne =) A co z tym tutorialem na różyczki z liści?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ostatnio nie miałam czasu żeby dodać ten tutorial, zrobiłam już zdjęcia i wszystko właściwie gotowe, ale teraz to już chyba za późno, bo liści już na drzewach nie ma raczej, postanowiłam to odłożyć na następną jesień, chyba, że jeśli bardzo chcesz, napisz w komentarzu a umieszczę ten tutorial. :D

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowe i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są! I bardzo oryginalne, czekam na kolejne posty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Są fantastyczne! Naprawdę genialny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie :) Są po prostu super :) z niecierpliwością czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ci wyszły! Wkrętki szesnastki urocze :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ,ja mam prace łączącą wszystko-http://modelinka10024.blogspot.com/2012/10/zawieszka-nuty.html
    Więc jestem stanowczo za.:)

    OdpowiedzUsuń