Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

środa, 7 listopada 2012

Męska kartka - zaproszenie na 18

Dosyć trudny temat,wiadomo, męska kartka, nie można przesłodzić. Trzeba było troszeczkę pokombinować, ale jakoś się udało, sami oceńcie:


 

Nie ma to jak szybki kurs wiązania krawata z YouTube ;)





5 komentarzy:

  1. Pomysł z krawacikiem- świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka!

    Zostałaś nominowana u mnie na blogu. Zapraszam! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, pozwoliłam sobie nominować Twojego bloga do Liebster Award :) zapraszam zatem na mojego bloga www.clayback.pl, do zapoznania się z zasadami nominacji i zabawy :)

    OdpowiedzUsuń