Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

piątek, 20 lipca 2012

Złote pudełko

Witam :)
Dawno już miałam dodać to pudełko, ale nie miałam czasu oczywiście.

Jak widać kolorem przewodnim jest złoto
 (na żywo wygląda jeszcze lepiej ;)







 Zszyłam wszystko złotą nitką.
W ŻYCIU NIE ZROBIĘ JUŻ TEGO BEZ GŁÓWEK PERFORUJĄCYCH !!! (strasznie mozolne zajęcie )

Papiery jak ostatnio Papermania Capsule Collection - Lincoln Linnen

3 komentarze:

  1. świetne pudełko! przejrzałam Twojego bloga i stwierdzam, że robisz piękne rzeczy! :) gratuluję! :) obserwuję i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie !P.S : Zapraszam na mojego bloga - sweet-clays.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!:)
    Świetny post!:)
    A! I zapraszam Cię do mojego konkursu:) Oraz komentowania postów:)
    http://pauliiniia.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń