Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

niedziela, 1 lipca 2012

Pudełeczko ozdobne na 18-nastkę

No kochani wreszcie znalazłam trochę czasu na wrzucenie dawno obiecanego już pudełeczka :) Tak, tak - zrobienie go to pestka, gorzej jest się zmobilizować, żeby porobić zdjęcia, popodpisywać je itd. jak sobie myślę ile z tym roboty to zaraz się zniechęcam.
Ale oto i ono! jak już zaczęłam fotografować-nie mogłam przestać i tym sposobem możecie sobie obejrzeć całą galerię (jeszcze w żadnym poście nie miałam tylu zdjęć)


  Na wieczku zrobiłam kółko i do tego wyszyłam je haftem matematycznym, fajny efekt.





 Użyłam też mojego najnowszego nabytku-dziurkacza brzegowego zakupionego w Empiku jakiś czas temu.


Sweetaśne lizaki zrobiłam z modeliny oczywiście :D

 Wiatraczki z zielonymi ćwiekami.


Natomiast te papierowe różyczki wykonałam własnoręcznie <3

Do wykonania pudełka użyłam papierów Papermania Capsule Collection-Lincoln Linen

6 komentarzy:

  1. wow ! piękne, *.* gratuluję, solenizantka musiała być zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! To jest tak samo pomysłowe co prześliczne! Gratuluję pomysłu i idę się dalej zachwycać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł,a efekt powalający ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. GENIALNE !!! a sweeters lubi sweetaśne lizaki ;)
    zapraszam na mojego bloga ;)
    sweeeters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń