Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

czwartek, 14 czerwca 2012

Magnes na lodówkę Ciasteczkowy Potwór

Wiem, wiem, że miało być pudełeczko ozdobne, ale wcześniej wypadło mi nowe zamówienie - ostatnio stały motyw na moim blogu - Ciasteczkowy Potwór tym razem jako magnes na lodówkę :)
Podziwiajcie :D



19 komentarzy:

  1. Fantastyczny!
    Wesoły akcent w kuchni to jest to. Tylko trzeba uważać by czegoś nie podjadał :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Geenialny jest! ;D
    Zapraszam do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie ; D W końcu w nowej , ciekawej odsłonie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest niesamowicie boski, fantastyczny, śliczny i po prostu nie do opisania :D Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się , że się spodobał ;)

      Usuń
  5. zapraszam do siebie na candy :)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój Boże !! Jest genialny !!
    Rewelka po prostu !! Cudo !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny . Fajnie wykonany i zupełnie w innej odsłonie ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wielkim wrażeniem :D
    jest mega :D

    ja pożyczę twój pomysł na bransoletkę z ciasteczkowym potworem omomom :D

    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. REWELACYJNY !!!! Bardzo mi się podoba :) Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny ciasteczkowy potwór ;)
    zapraszam do obejrzenia mojego bloga, oreo z modleliny juz czeka;) http://sweeeters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. CIASTECZKOWY POTWÓR - kocham go, on jest stanowczo moim idolem:D Masz prawdziwy talent

    http://wkinieinafotelu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczepisty magnes! w sam raz do kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten magnes! Masz talent. : )

    OdpowiedzUsuń