Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

piątek, 25 maja 2012

Pajęczynki

Mam już dosyć tego maja! kiedy będzie czerwiec? W szkole urwanie głowy, na szczęście pod koniec maja mam wycieczkę :) 

Dzisiaj pajęczynki, chociaż kiedyś miałam już podobne na blogu, ale te są już o wiele bardziej dopracowane i ładniejsze:) Tym razem na białym tle czarne pajęczynki z czerwonym koralikiem, który moim zdaniem świetnie się komponuje z całością :)



Na razie dla wszystkich pozdrowienia i życzę wszystkim żeby maj się jak najszybciej skończył ;)
Eoli

2 komentarze: