Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

wtorek, 22 maja 2012

Garfield

Heeej Kochani!!!
Dzisiaj Garfieldy, ale nie takie zwyczajne ;)
Przyjaciółka rzuciła mi "wyzwanie", a ja się go podjęłam :)
Zobaczcie i oceńcie jak mi poszło:
Och całkiem zapomniałam wspomnieć, 
że ostatnio dodałam do mojej strony 
CENNIK <<klik>>, w którym wymieniłam 
i dokładnie opisałam moje produkty. 
Serdecznie zapraszam do zamawiania!!! 





 [2,5cm]

P.S. WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA  CZĘSTE ODWIEDZANIE MOJEGO BLOGA, OSTATNIO STRONA PRZEKROCZYŁA 7000 WEJŚĆ, BARDZO MI MIŁO Z TEGO POWODU.
GORĄCO POZDRAWIAM
EOLI

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) bardzo mi miło :* hehe wcześniejszy komentarz usunięty napisałam przez pomyłkę ze swojego drugiego bloga :D

    OdpowiedzUsuń