Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Książka - mój żywioł (5)

Tym razem znowu super książeczka :)
książeczka z czarną okładką z ozdobnymi czerwonymi różyczkami z listkami, szyte białą muliną :)
Wymiary 2,5 x 3 cm
(łańcuszek nie jest w zestawie ;)
P.s. Jak już obejrzycie, to zajrzyjcie do posta "Słoneczniczki" bo dodałam tam bardziej wyraźne fotki. Zasługują na dobrą fotografię, bo są OK. : P



6 komentarzy:

  1. Wow ! Śliczna ta książeczka !
    Bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta książeczka! i jak precyzyjnie wykonana:D ja też tworzę w modelinie, biżuterię nieco "słodszą":) zapraszam!

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna. : )

    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. witam.
    bardzo ładne tylko czy mogłaby mi pani pokazac jak wykonac te rozyczki albo gdzie moge znalezc jak je zrobic bo ja poczatkujaca jestem no i wiadomo

    OdpowiedzUsuń