Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

niedziela, 22 kwietnia 2012

Hej dzisiaj prezentuję kolczyki na zamówienie:
 Różowe panterki :) tak mi się spodobały, że zrobiłam drugą parę dla siebie ;)
 Komplet wkrętek i pierścionka kokardek w kolorze beżowym


 Misie :)

 kolczyki z odciskami łapek: w wersji drapieżnej i łagodnej oraz pacyfki
  ;)
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Wszystko cudne;)
    A panterki boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest cudowne, ale panterki wymiatają !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko godne podziwu ;)
    Panterki wyglądają bosko ,a beżowe kokardki <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne : )
    Różowe pantery najbardziej mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokardka koloru koralowego jest świetna;) uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń