Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Ciasteczkowy z koralikami :)

Dzisiaj mam dla was bransoletkę z Ciasteczkowym  Potworkiem, wiem, że kiedyś była podobna, ale tym razem w wersji charms i z koralikami  ;)
Była prezentem urodzinowym dla Kini*,  ale oczywiście dostępna na zamówienie :)
dobra zapraszam do oglądania :D







5 komentarzy:

  1. Śliczna ;>
    Te koraliki super dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ! ;)
    I te koraliki dodają uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm ; > moja ; *
    dziękuję koteek ♥
    cudna jest ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest, taka wesoła :D

    OdpowiedzUsuń