Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

sobota, 31 marca 2012

Różne wkrętki

hello!
dzisiaj wrzucam kilka par wkrętek:
  •  Tęczowe serduszka na zamówienie od S.- dwa różne desenie (1 cm)

  • Koniczynki. Tutaj zaznaczam, że to nie mój własny pomysł. Widziałam podobne na Allegro. (2 cm)

  • Różyczki (1 cm)
 
 
 
  • Toffifee (1 cm)


8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usunęłam przez przypadek! :o

      kolczyki są naprawdę bardzo fajne! najbardziej podobają mi się serduszka! :) ciekawy pomysł.

      Usuń
    2. tak te serduszka są ok, ale to pierwsza para z tej "serii" wyszło trochę niestarannie, następnym razem muszę się bardziej przyłożyć. ;)

      Usuń
  2. różyczki i mówiąc potocznie "tofifi" są naprawdę śliczne ;) co nie znaczy , że serduszka są złe . też są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tofifiee są twoje? bo widziałam ich zdjęcie na pewnym blogu na Facebooku (nazwa bloga: Life Of Modeline to ze zdjęciem patyczków fimo)

    OdpowiedzUsuń