Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

piątek, 23 marca 2012

Książka - mój żywioł

Cześć Kochani!!!
Na pewno zauważyliście zmiany w wyglądzie bloga. Wysupłałam odrobinkę czasu, na zmianę wizerunku bloga. Strona jest teraz bardziej przejrzysta i estetyczna. Mam nadzieję, że wam się podoba :)

          Dobrze, dosyć tego paplania. Czas przejść do meritum:
Komplet biżuterii z serii  "Książka-mój żywioł". Tym razem oprócz naszyjnika, napociłam się jeszcze troszkę nad kolczykami do kompletu. Sami oceńcie efekt. Mówiłam, że będzie to coś mrocznego i  misternego.
Fioletowe tło,  pajęczyna na której siedzi pająk o.O
Tradycyjnie kartki w środku prawdziwe, zszyte muliną :)
Wymiary:
Wisiorek: 3,5 x 2,5 cm
Kolczyki: 2,5 x 2 cm




9 komentarzy:

  1. Ewelinko ! Piękne to jest ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny komplet, uwielbiam Twoją niepowtarzalną książkową biżuterię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja nienawidzę pająków!!!! Ale Twoje wyglądają sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to bardzo się cieszę :)dzięki za miłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd bloga jest super ! ;)
    A ten komplet jest prześliczny ! ;)
    Bardzo estetyczny i dokładny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie świetne, pająki rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, dawno mnie tu nie było.
    Widzę, że bardzo rozwinęłaś się artystycznie i tworzysz coraz to piękniejsze rzeczy:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Katalin! rzeczywiście dawno cię "nie widziałam" cieszę się że do mnie zajrzałaś :) Bardzo dziękuję za miłe słowa :) cieszę się, że podobają ci się moje prace, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się osiągnąć twoją perfekcję :)

      Usuń
  8. Woooow, przez duże W, pierwszy raz spotykam się z czymś tak świetnym:D genialny pomysł, a wykonanie...:D jestem pod ogromnym wrażeniem:D

    OdpowiedzUsuń