Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

czwartek, 29 marca 2012

Gorset

Pozostając w tematyce gotyku mam wam dzisiaj do pokazania gorset- naszyjnik
czarny z kwiatowym ornamentem, metalowymi sprzączkami i wymiennym sznureczkiem.
wymiary:
3 cm w "biuście"
2,3 cm w "talii"
3 cm w "pasie"
 Kwiatowe wzory na "materiale" i metalowe sprzączki

 Tak prezentuje się z czerwonym sznureczkiem:
a tak z niebieskim:


4 komentarze:

  1. Brak mi słów O.o
    Takie cudneee!!!!!!!!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. no kurdee .. Ewelina ! jesteś świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio zrobiłam gorset (jeszcze nie opublikowany), ale w porównaniu do twojego jakoś nieforemnie wyszedł.W twoim najbardziej podobają mi się te tłoczone wzory. Radziłabym jednak dać do niego cieniutką wstążkę (taką z pasmanterii) bo ten sznureczek wygląda dziwnie z tak ładną zawieszką. Pozdrawiam i zaprasza, do mnie
    besu-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń