Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

piątek, 16 marca 2012

Babeczki Again

Cześć kochani!!! Strasznie, ale to strasznie was przepraszam za ten olbrzymi zastój na blogu, ale dwa tygodnie temu miałam tygodniowe seminarium w Niemczech, a jak wróciłam to oczywiście zaległości, zaległości i jeszcze raz zaległości w szkole.
Ale dosyć gadania!
Brązowe babeczki z bitą śmietaną, rurkami i ziarenkiem kawy :D Mniam pycha.


(jakość zdjęć słaba, ale robiłam je wieczorem przy sztucznym świetle niestety)
Za jakieś dwa dni dodam EXTRA bransoletkę z koralików.
Pozdrawiam!!! Buziaki!!!
EOLI

3 komentarze: