Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

sobota, 11 lutego 2012

Ciasteczkowe Potwory

               Nareszcie ferie!!! Tak, niestety mieszkam w regionie , w którym w tym roku ferie są na końcu i w końcu nadszedł ten czas :D Obiecuję, że zrobię w tym czasie wiele fajnych prac, którymi się potem z wami podzielę :)
               Dzisiaj mam dla was BRANSOLETKI z kochaną postacią Ciasteczkowego Potwora :) Prawdę mówiąc to zrobiłam je już jakiś czas temu, ale nie było okazji żeby je wrzucić a dzisiaj jak znalazł :) Podobne stworki miała dziewczyna na blogu Link, ale troszkę się różnią.
te były całe niebieskie, a tutaj demonstruję jeszcze....

W kolorze REGGAE!!!
(na specjalne zamówienie od K. :)
Pozdrawiam  kochani :)

12 komentarzy:

  1. Jakie one słodziutkie :D Dziękuję za udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow !! Są rewelacyjne !
    Tylko się zachwycać :) i świetnie wygląda ,,futerko'' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow genialna, jeszcze takiej nie widziałam nigdzie. Pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Jak zrobiłaś te ''chropowatości''? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale fajne potworniaste bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu dźgam modelinę wykałaczką :) efekt widać powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie potworki w niebieskim kolorze, zdecydowanie są najlepsze! :) świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. wcześniej wydawały mi się cudne .. teraz już wiem , że są rewelacyjne ! ; * . DZIĘKUJĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kinia, tą twoją to jeszcze dodam :) :D

      Usuń
  10. Śliczne.Najbardziej mi się podoba pierwszy.Uwielbiam ciasteczkowego potwora.Jeden w postaci zawieszki jest już na moim blogu,niedługo pojawią się kolejne.Zapraszam:
    crazygirl999.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń