Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

niedziela, 29 stycznia 2012

wkrętki misie i truskaweczki

Oto przedstawiam wam pierwsze wkrętki, które pojawiają się na moim blogu :)
Słodziutkie misiaczki (2 cm)

I coś letniego na zimę: truskaweczki (1 cm)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. jakie słodziutkie! :D Chyba każdy kto spojrzy na te truskawki zatęskni za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misie wyglądają przecudnie !! Nie mogę się napatrzeć ! :D
    A truskaweczki rzeczywiście przypominają lato ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misie są cudne, podobają się bardzo mojej córce:)

    Zostałaś przeze mnie otagowana:
    http://marzenia-na-ulicy.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolczyki :) Zapraszam do siebie http://sklep-internetowy-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. te misie są słodkie ; )

    OdpowiedzUsuń