Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

niedziela, 15 stycznia 2012

Pudełko ozdobne

Witam :) 
Dzisiaj mam dla was coś scrapbookingowego dla odmiany ;)
Błękitne, rozkładane pudełeczko. W środku motyl na sprężynce (własnoręcznie go wycinałam :) Na ściankach po wewnętrznej stronie i na podstawie kwiatuszki (też ręcznie wycinane)




Pudełka robi się bardzo przyjemnie, ale są bardzo pracochłonne :)
Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. ile szczegółów! To jest arcydzieło :) Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej papierowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełko, taka ozdoba sama w sobie. Detale są przepięknie wykonane. Ja również lubię robić pracochłonne rzeczy, mnóstwo pierdółek, ale satysfakcja ze zrobienia takiego przedmiotu jest bezcenna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się wygląd bloga, ale twory niesamowite! Ja tam nie umiem robić papierowych rzeczy... pff.
    Ale ładne, ładne. Bardzo nawet.
    Jezu, jak ja piszę. Jak pijana.
    *szepta* wpadnij do mnie (taka reklama, c'nie? tak się chyba robi)

    OdpowiedzUsuń