Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

wtorek, 6 grudnia 2011

Kartki świąteczne by Eoli

Jak już obiecałam, właśnie zaczynam nową serię, w której zaprezentuję kartki świąteczne własnej roboty :D
Ze względu na to, że Pink.Bubbles już dawno dostała świątecznej gorączki i zasypuje nas świąteczną tematyką od połowy listopada <żarcik>  No więc ja startuję z lekkim poślizgiem, ale akurat w sam raz, bo dziś mikołajki ;)

Oto pierwsza kartka :



Teraz czekam na komentarze, komentarze, komentarze...
P.S. w piątek lub sobotę następna kartka :)

3 komentarze:

  1. Haha, tak myślałam że trochę za szybko mi odbiło ze świętami :D kartka jest urocza, ta śnieżynka jest magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, piekna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to był tylko żarcik pink.bubbles ;)
    poza tym, gdybyś nie zaczęła tak wcześnie, to ja też bym nie wzięła się do pracy, więc dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń