Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

niedziela, 25 grudnia 2011

Kartki świąteczne by Eoli cz.5 - WIELKI FINAŁ

Mam przyjemność opublikować KARTKĘ FINAŁOWĄ z mojej serii "Kartki świąteczne by Eoli".
Ta widniejąca na zdjęciu miała szczęście trafić do mojej pani profesor od historii. :) (Każdy z mojej klasy robił kartkę dla jakiegoś nauczyciela)



 A tak wyglądała w środku, moja siostra pisała życzenia, bo moje bazgroły popsułyby efekt. ;)

P.S. Sorki za nie najlepszą jakość zdjęć, ale robiłam je w pośpiechu przed wyjściem do szkoły :)

BUZIAKI DLA WSZYSTKICH I WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

2 komentarze:

  1. Wesołych! A karteczka cudo:) Jestem pod wrażeniem Twojej cierpliwości do wycinania tych ślicznych gwiazdek :)

    OdpowiedzUsuń