Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

środa, 21 grudnia 2011

Kartki świąteczne by Eoli cz.4

Dzisiaj przedostatni post z kartkami świątecznymi. Tym razem nic spektakularnego, obie z tym samym motywem ;) Oto one:

P.S. Kocham kokardki ;)

3 komentarze:

  1. Świetne. Bardzo mi się podoba ta seria kartek świątecznych :] ja nie mam cierpliwości do papieru ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam jak Ty to wszystko wycinasz! piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie :] Świeczki są jednak w całości wykonane z modeliny :]

    OdpowiedzUsuń