Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

sobota, 10 grudnia 2011

Kartki świąteczne by Eoli cz.2

Witam kochani :)
Bez zbędnych wstępów przedstawiam wam kartkę nr 2
Oto ona:


 Następne kartki już niedługo. Zapraszam do oglądania :)


PS. Serdeczne  pozdrowienia dla Ani G. <jak obiecałam> :*

11 komentarzy:

  1. Piękna! bardzo efektowna :D Teraz myślę że trochę za szybko zaczęłam sypać tymi świątecznymi modeliniakami bo mi się pomysły skończyły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się, jak troszkę odpoczniesz to pomysły znów wrócą :*
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna kartka,
    cudny blog...
    myślę że taką samą mi wyślesz na święta ;>

    i dziękuję bardzo, też Cię pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kartka robi na mnie wrażenie :) Wycinasz wszystko sama?

    OdpowiedzUsuń
  5. tak Hekate, wszystko wycinam ręcznie przy użyciu nożyka do cięcia papieru. Ale poczekaj na kartkę finałową, w tamtej to się dopiero nawycinałam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jest :)
    PS. Jeśli chcesz, zapraszam serdecznie na moje rozdanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna i pomysłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Foremki to błogosławieństwo :D jednak moja jest trochę krzywa:/ muszę upolować jakąś na etsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i jaka estetyczna! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna ta kartka!

    obserwuje i zapraszam do śledzenia moich modowych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na kartkę finałową:) Naprawdę jestem pod wrażeniem staranności wykonania Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń