Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

sobota, 31 grudnia 2011

Babeczki

Oto babeczki z czekoladą i rurkami. Jest to debiut mojej foremki do babeczek. Jak na pierwszy raz chyba wyszło nieźle ;)
Mnie się bardzo podobają :)

Pozdrawiam :D

7 komentarzy:

  1. super! fajna rureczka 3kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! idealnie nałożona śmietanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam pytanie? : )
    w jaki sposób nakładasz tą śmietanke ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śmietankę nakładałam za pomocą takiej tytki, jak ta, której używa się do dekorowania kremem takich prawdziwych tortów.
    Mam nadzieję, że ci pomogłam. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczki jak zywe ;) - Sliczne.

    OdpowiedzUsuń