Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

sobota, 26 listopada 2011

Lubicie pierogi?

Witam!!!
Dzisiaj mam przyjemność zaprezentować wam magnes na lodówkę Pierogi na talerzyku ;D
 (7cm)

 A tak radzi sobie w akcji, przypięty do planu lekcji :D
 Mam jeszcze taką ciekawostkę, tego wąsatego pana Kozaka kupiłam będąc na Ukrainie. Zauroczył mnie tą swoją fajką ;)

4 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł z tymi pierogami :D Oryginalnie i smacznie, bo ja uwielbiam pierogi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne :D pierogi wyszły rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha. świetny pomysł z tymi pierogami! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają rewelacyjnie! : )

    OdpowiedzUsuń