Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

poniedziałek, 10 października 2011

Róże

W ostatnim poście ponoć wyszło troszkę wiosennie, więc teraz wracam do jesieni i oto przedstawiam wam bukiet z liści klonu i dzikiej róży. :)


Nic trudnego, a jednak robi ważenie ;)

5 komentarzy:

  1. Łał, bardzo oryginalny pomysł! To jest zdecydowanie jesienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja babcia takie miała (wspomnienia z dzieciństwa do mnie wróciły), kurcze kiedy to było ^^ Za dzieciaka próbowałam je podrabiać, ale wiadomo chyba, co z tego wychodziło :P Piękna praca i oczywiście jesienna!(brrr!)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to jest świetne! te róże z liści są cudowne :) świetne masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdy ja to robiłam z siostrą (jakiś rok temu) i popryskałam lakierem do włosów do dziś się świetnie trzyma ! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. O dobry pomysł, ja nigdy nie pryskałam lakierem, ale zawsze mi się ładne zasuszały. :) Twój pomysł jest niezły i następnym razem go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń