Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

poniedziałek, 31 października 2011

Książka - mój żywioł (2)

Witam serdecznie po dłuuugim przestoju. :)
Wiem że wszyscy dają dzisiaj tematykę Halloweenową, a ja się wyłamię i dam coś innego, ponoć wiosennego. :)
Prezentuję ciąg dalszy cyklu "Książka - mój żywioł". Tym razem niebieska okładka i kwiatek... miała być stokrotka, ale nie wiem... ;)


Poprzednim razem był to naszyjnik, ale myślę, żeby z tego zrobić breloczek, zobaczę jeszcze .Już mam kilka pomysłów na ciąg dalszy tej kolekcji, więc czekajcie cierpliwie.
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Rewelacja, w życiu bym tak nie umiała!

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcyjna! masz świetne pomysły strasznie mi się podoba ta książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki breloczek bardzo mi się podoba, jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne żywe kolorki! Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych kateandhandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł :) Bardzo lubię motyw książek :)

    Może zajrzysz do mnie?
    http://pamperki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń