Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

sobota, 3 września 2011

Serrrrducha

Witam  :) 
Przez ostatnie dni nie miałam zbyt wiele czasu na blogowanie, wiecie: szkoła i te sprawy, ale ostatecznie wzięłam się do roboty i oto co upichciłam:


Serducha z kokardką, w sam raz pasują do jednej z moich tunik :D

P.S. Aż trudno uwierzyć jak ciężko jest uformować równiutkie serduszko ;)



Tymczasem macie wszyscy ode mnie całusy i pozdrowienia :*

8 komentarzy:

  1. Fajne, bardzo równo wyszły :) A co do liceum- nie martw się. Na pewno się rozkręci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te serduszka świetnie wyglądają z ta kokardką :) mi liceum szybko zleciało a teraz to właściwie tęsknie za pracami domowymi :p lepsze to niż wejściówka co zajęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam za sobą pierwszą klasę liceum, teraz męczę się w drugiej. Powodzenia w szkole, na pewno nie będzie tak źle.
    A kolczyki piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Liceum to kompletna masakra, ale dasz sobie radę. Wystarczy odrobinę się spiąć. Oj taak, najgorsza jest ta symetria =="

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajne ;) slodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jakie równe Ci wyszły! Jak ja robiłam serca to takie lekko niesymetryczne powychodziły skubańce... A Twoje są urocze :) Jak ja szłam do liceum to nikogo nie znałam, ale to był fajny okres, poznałam dużo świetnych ludzi i mimo mojej ogólnej ekscentryczności większość mi dawała spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będzie tak źle, moją jedyną znajomą była koleżanka z przyjęcia, wiec też w sumie nieznajoma, ale w mig wszystko się pozmieniało i teraz mam fantastycznych znajomych z liceum, a nauczyciele muszą zrobić takie wrażenie :)Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń