Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

piątek, 30 września 2011

Książka - mój żywioł ;)

Drugi post przedstawia naszyjnik-książkę, z której powiem nieskromnie, że jestem baaardzo dumna ;)
Najwięcej czasu zeszło ze zszywaniem kartek, które są prawdziwym papierem :)
Słoneczniki to mój ulubiony motyw (patrz post 2.... "słoneczniczki")
Prawdę mówiąc ten pomysł ze zszywaniem pojawił się w filmiku u Hekate, bardzo mi się spodobał, mam nadzieję że się nie obrazi ;)


Liczę na komentarze :D

P.S. Wyjeżdżam na tydzień za granicę, więc muszę znowu zawiesić bloga :( Obiecuję że napiszę najszybciej jak się da.
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba :) Taka wiosenna kolorystyka, odświeżająca na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wiosenna i świeża:> Prześliczna
    Wcale się nie obrażę, ponieważ to nie mój pomysł był:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ genialne! Nie wpadłam na to, i super wygląda ze słonecznikami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajechało wiosną :D Mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jaki świetny pomysł, pierwszy raz moje oczy widzą coś tak wspaniałego i pomysłowego:) Kiedyś zakochałam się w słonecznikowych kolczykach, więc i ten naszyjnik bardzo mi się spodobał.
    PS: Jeżeli lubisz zabawy Candy to zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :D pierwszy raz widzę coś takiego, a wykonanie świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. JAKIE TO JEST PIĘKNE *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny naszyjnik! świetnie dobrane kolory, takie ciepłe i świeże ;) obserwuję!
    zapraszam też do mnie (powoli się rozkręcam)
    http://artystyczne-twory.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń