Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

piątek, 5 sierpnia 2011

Zmiany --->

Witam kochani!!!
Pewnie ci, którzy często zaglądają na mój blog zauważyli niewielkie zmiany w wyglądzie :D
Zmieniłam tło na bardziej radosne i letnie. 
Mam nadzieję, że się wam podoba (?)
Nie dodałam dzisiaj zdjęcia moich prac, ponieważ mam mniej wolnego czasu, gdyż moja siostra wyjechała na kolonie i mam teraz dużo obowiązków w domu (wiecie, mieszkam na wsi). Muszę was jednak  uspokoić, gdyż nowa praca jest już ulepiona i zostanie dodana już jutro (!!!) Aby podsycić waszą ciekawość zdradzę, że jest to zwierzątko morskie ...
Jakieś pomysły??? 

Zapraszam jutro :D ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz