Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

wtorek, 23 sierpnia 2011

Witam ponownie...

...i otwieram mój blog po przerwie!!! :D
Z przyjemnością ogłaszam, że mam duuużo dobrych wieści :)
A oto ONE :
1. Wczoraj wróciłam do domu, a tu niespodzianka :)) Przyszły stempelki do scrapbookingu, które zamówiłam na Allegro :D
 
(wiem, że do Wielkanocy jeszcze daleko, ale po prostu musiałam je kupić, ze względu na te kwiatki-przyznajcie, że nie da się im oprzeć ;) << a pisanki też się kiedyś przydadzą>> )
2. Robiłam małe zakupy w Empiku i oto na co się natknęłam:
Tasiemka ozdobna do dekorowania kartek (!)

3. Właściwie najważniejsze: 3 kostki modeliny FIMO :D [Chciałam też czarną, ale nie było :( ]
4 I takie tam małe dekoracje do mojego błękitnego pokoju ;)

W tym tygodniu wykonałam też kilka nowych prac, którymi podzielę się z wami w najbliższym czasie :)

Pozdrawiam Eoli   :D

3 komentarze:

  1. muszę pozazdrościć zakupów, szczególnie fimo ;] Czekam jak powstaną z nich jakieś arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakupy, ten błękit Fimo jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  3. duże zakupy :D pieczątki są super a do Wielkanocy szybko zleci :D

    OdpowiedzUsuń