Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

wtorek, 9 sierpnia 2011

Tutorial :)

Kochani, mam bardzo dobre wieści-wyjazd został przełożony o tydzień, dlatego posty pewnie będę umieszczać do soboty :D

Znalazłam w internecie bardzo ciekawy tutorial na pudełeczka na prezenty :) Niestety był cały po angielsku, więc postanowiłam go wam przedstawić po swojemu :D

A oto on:
1.  Bierzemy kwadratowy kawałek papieru ozdobnego i składamy go na pół po przekątnej, a następnie robimy to samo z drugiej strony, tak, aby po rozłożeniu otrzymać literę X





 2. Bierzemy rogi kartki i składamy równo wierzchołkami do środka:

3. Dwa równoległe boki składamy do środka jak na zdjęciu:

4.  Następnie rozkładamy je i robimy to samo pozostałymi dwoma bokami.
5.  Kolejny krok to rozłożenie całej kartki, powinna wyglądać tak:
6. Następnie nacinamy kartkę w czterech miejscach ( po dwie kratki na zielonych liniach) tak jak na zdjęciu
7.  Składamy jeden róg tak jak na zdjęciu:
8. To samo robimy z przeciwległym rogiem, a odstające po nacięciu przeciwległe boki stykamy ze sobą.
9. Tak złożone boki  przykrywamy następnie składając do środka wcześniej odcięty bok. tą samą czynność również wykonujemy po drugiej stronie.
 10. W ten sposób powstało wieczko pudełka, a teraz bierzemy kwadratowy kawałek papieru  (ok. pół centymetra mniejszy od tego na wieczko)  aby wykonać spód. Powtarzamy z nim całą procedurę, później nakładamy wieczko na spód  I GOTOWE :)

Tak wyglądają moje gotowe pudełeczka
P.S. Jeśli np. sprzedajesz kolczyki poprzez przesyłkę, to jeśli wykonasz takie pudełko z grubszego kartonu (blok techniczny) możesz go użyć do wysyłki!!!

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł genialny i do tego bez kleju, a więc czysty:)
    Teraz już mam obserwatorów:) A więc dodaję twój blog i czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł :) Na pewno wykorzystam, będzie przydatny do spakowania biżuterii :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. baaaardzo przydatny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń