Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

sobota, 6 sierpnia 2011

Rozgwiazda <^>

Jak już wczoraj obiecałam, dzisiaj dodam najnowszą pracę!!!
Oto niebieska rozgwiazda-naszyjnik :)
Ramiona są zrobione z modeliny, natomiast przyssawki itp. to malutkie koraliczki.

Ja jestem strasznie zadowolona z tego naszyjnika, a jaka jest wasza opinia???

P.S. "scenografię" do tego zdjęcia robiłam z godzinę, starałam się żeby wyszło morsko ;)

1 komentarz:

  1. Oo myślałam, że to post z pamiątkami znad morza, a tu proszę ;) wygląda jak kupna :D

    OdpowiedzUsuń