Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

niedziela, 28 sierpnia 2011

Prywatne święto i zawieszka

Mam przyjemność ogłosić, że 8 sierpnia odbyła się premiera nowego singla mojego ukochanego zespołu "Evanescence". Piosenka nosi tytuł "What you want" i promuje nową płytę, która ukaże się już na jesieni :D

Jest to ogromne święto dla wszystkich fanów, ponieważ jest to pierwszy album jaki grupa wydała od 5 lat.

Z tej okazji postanowiłam sobie zrobić zawieszę do telefonu  z logo zespołu. oto ona:


Pierwsza praca, którą piekłam w piekarniku (bo normalnie gotuję). Polecam ten sposób, jednak powiem szczerze, że gotowanie jest szybsze :)


Na koniec jeszcze chcę się z wami podzielić tym świetnym utworem, jakim jest "What you want" i zachęcam do zapoznania się z resztą ich repertuaru :)


5 komentarzy:

  1. ładna zawieszka :)) bardzo lubię tę piosenkę :))
    Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zawieszka, bardzo równiutko Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie słuchałam Evanescene, aż sobie posłucham z ciekawości :)
    A zawieszka wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny utwór :) A zawieszka będzie cieszyć Twoje oko :) Dziękuję za udział w moim candy :) Pozdrawiam, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i estetyczna!

    OdpowiedzUsuń