Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

piątek, 12 sierpnia 2011

Origami

Ostatnio jakoś nie mam czasu żeby tworzyć nowe prace, ale na szczęście mam spory zasób starych ^^
Oto moja mała gromadka łabędzi z origami :))
No i jeszcze kochany paw, niestety nie mam go już, oddałam go na ocenę z techniki ( oczywiście na 6 ;)


P.S. Biorę udział w Candy u Lejdi :) są super nagrody do wygrania :))
http://by-lejdi.blogspot.com/2011/07/cuksy.html?showComment=1313008213607#c4245317058408260692

5 komentarzy:

  1. niesamowite są! podziwiam Cię za cierpliwość :D A łyżeczki i inne dodatki kupuje tutaj: http://sklepikdlawas.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, sklepikdlawas wymiata :D Jesteś niesamowita, Eoli. Podziwiam z głębi serca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba coś około 5 zł :) Ale dokładnie nie pamiętam, na pewno jest to gdzieś dobrze ukryte na stronie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje origami są niesamowite!!! motylek , o który pytałaś jest z wykrojnika ( szczerze mówiąc niezbyt za nim przepadam, bo brak mi na niego pomysłow :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, kiedyś zrobiłam kusudamę i to moje chyba największe osiągnięcie, jeśli chodzi o origami ;)

    OdpowiedzUsuń