Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

babeczki

Babeczki z mini ciasteczkami pieguskami.
Sory za jakość-siostra wzięła aparat na kolonie, to są foty z komórki

















Muszę się pochwalić, że wymyśliłam nowy sposób na usuwanie osadu z ugotowanych kolczyków (tzn. może ktoś z was znał go już wcześniej, ale ja właśnie na niego wpadłam), a mianowicie: trzeba je posmarować cieniuteńką warstwą kremu nawilżającego (jak np. NIVEA albo Bambino). Efekt widać po chwili, nie od razu (!)  Nie błyszczą się one tak jak po pomalowaniu lakierem i nie są tak tłuste jak po oleju, jednak trzeba mieć wyczucie, żeby nie posmarować za wiele bo będzie się lepić.

Powyższa para babeczek jest potraktowana właśnie takim sposobem. :)

Polecam

P.S. Dziś doszły do mnie niespodziewane wiadomości o tym, że zostałam przyjęta do ośrodka rehabilitacyjnego na 3 tygodnie :(   (mam krzywy kręgosłup). To oznacza, że niestety nie będę mogła przez ten czas publikować postów (no chyba, że w weekendy, bo można wrócić do domu na weekend).
Od jutra mnie nie będzie, więc wszystkich mocno pozdrawiam, życzę wesołych wakacji :***

1 komentarz:

  1. super pomysł, skorzystam na pewno. Niektórzy stosują też oliwkę (nie oliwę) podobno też dobra :)

    OdpowiedzUsuń