Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

czwartek, 4 sierpnia 2011

Łabędź

Witam ponownie ;)
Jak już mówiłam, lubię robić nie tylko kolczyki, ale również zajmuję się origami, scrapbookingiem, rysunkiem itd.
Z tego powodu dzisiaj wrzucę parę ujęć łabędzia z origami (scrapami zajmę się później).


Muszę powiedzieć, że składanie karteczek na niego jest baaaaardzo pracochłonne,  jednak faza "budowania" jest najprzyjemniejsza ;)
Pozdrawiam wszystkich, którzy mnie odwiedzają :***

3 komentarze:

  1. o ja... aż nie wiem co powiedzieć, on jest niesamowity! Musisz mieć niesamowitą cierpliwość dziewczyno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! ja jakiś czas temu robiłam białego, ale nie wyszedł za ładnie. A twój nie dość, że piękny to jeszcze kolorowy. : )

    OdpowiedzUsuń