Witam! :)

Witam wszystkich serdecznie!
Założyłam tego bloga, aby móc się z wami podzielić moją artystyczną twórczością. :)
Mam nadzieję, że moje prace przypadną wam do gustu.
Życzę przyjemnego oglądania. :D

Zamówienia

Pytania i zamówienia przyjmuję pod adresem e-mail: em.cudazmodeliny@gmail.com

piątek, 29 lipca 2011

Słoneczniczki :)

A oto i moje kolejne dzieło: słoneczniki. 
Kiedy je robiłam od początku obawiałam się, że nie wyjdą, a tu niespodzianka-wyszły super!
Tzn. takie jest moje zdanie, a co wy myślicie??? czekam na komentarze :D


2 komentarze:

  1. Hej, dziekuje za mily komentarz :)
    Twoje prace wygladaja na naprawde ladne! Tylko szkoda, ze zdjecia sa tak slabej jakosci, niezbyt wszystko widac :) Sprobuj trybem makro na cyfrowce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :]
    Słoneczniki śliczne i bardzo optymistyczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń